mandag 11. mars 2013

Bryllupsbil {DT Papirdesign}

Februar gikk unna i en fei, med to jobbreiser og 14 dager ferie...
Dårlig med scrapping siste måned, men nå er jeg i gang igjen.

Etter ei kjempeflott scrappehelg her i Bodø satt jeg igjen med denne bilen :)
Den er laget i sin helhet av kartong, og er pyntet med papir, blomster og halvperler fra Papirdesign.
Arket jeg brukte heter Tanker om Fremtiden fra serien Lykke.

Hjulene er laget av tomme båndruller, og lyktene er "diamant"-brads.


Bak bilen henger det som seg hør og bør "tomme bokser" som skrangler.
Nygift-skilt er også på plass.
Bagasjerommet er lukket med en flott hengsel.


 Bagasjerommet går å åpne, og har plass til en liten gave eller et gavekort.


 Bilen er pyntet rundt om med blomster og halvperler, og har plass til to :)



Malen til denne flotte bilen fant jeg hos flinke Sandra fra Nederland.
Link til siden hennes finner du her.
 Jeg har i ettertid blitt gjort oppmerksom på at det finnes en annen mal, på en tilsvarende bil på nettet.
Den finner du her

Så nå gjenstår det bare å bli invitert i bryllup..... ;)

Klem, 
                                                                             Lise

5 kommentarer:

lillesmor sa...

Herre min Lise - den der var jo helt fantastisk!!! Har lyst til å skryte hemningsløst, men sitter med hakeslepp og ordene kommer ikke ut:-)
Skjønner godt du stakk av med 1.premien - den hadde fått min stemme garantert!!!

Lise sa...

Takk for det, Marianne.
Det tok sin tid, men ble ganske flott til slutt :)

Sandra's Scrapsels sa...

Very very pretty Lise!!! You've done a great job! It looks all amazing!
Thank you for posting my link!

Kind regards, Sandra

My Hyde Away sa...

Kjempefin bil dette her. Bilen er mye pirkearbeid :) Anbefaler deg en titt i bloggen min :) Ha en riktig god kveld.

Elisabeth Bakken sa...

Utrolig lekker, Lise!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...