torsdag 12. juni 2008

Nytt scrapperom!!

Endelig fikk jeg tatt bilder av det nye scrapperommet mitt. Har jo vært så heldig å ha eget scrapperom hele tiden, men når vi nå skulle bytte på noen rom i huset og pusse opp litt, så benyttet jeg anledningen til å kjøpe meg noen nye møbler (den som hadde hatt IKEA i nærheten... *sukk*) Første bilde her er av pulten min. Har en Totally Cool Tote med alle verktøy og slikt i. Genialt.


Reolen heter Bilbao og er fra Jysk. Har en stående på høykant bak meg når jeg tok bildet.
Tenkte å prøve å bevare toppen fri for oppbevaring, slik at den kan brukes til "å ha utstilt" det jeg lager. Liker å ha LO'ene oppe en stund, før jeg putter dem i album.


PC-hjørnet. Måtte investere i ny skjerm... (så synd *hihi*)
Scanner og skriver i umiddelbar nærhet.


Allt er nøye merket hos meg. (Litt systemfrik....) De små komodene kjøpte jeg for flere år siden på Notabene. De andre boksene er stort sett fra Claes Olsson.



Jeg er ikke fan av orginalembalasje. Synes ofte det er så upraktisk. Alle mine blomster er pakket i zip-lock-poser og festet sammen med "bindings rings", og deretter festet på kroker på veggen.
Lett å ta med seg på treff, og tar ikke så stor plass.


Til venstre på pulten min står kutteutstyret. Bugen står på en hvit MDF-plate, for bordplaten min er litt ruglete, så sugekoppfunksjonen fungerer ikke så godt. Dies og alfabeter står i permer inni hjørnet. Bordlampen har jeg planer om å bytte ut med en som festes på veggen, for å få frigjort bordplass.


Distress-inken har fått en egen hylle. Frigjøring av bordplass er viktig. Alle fargene er merket og lagres opp-ned. :)



I en egenlaget tralle oppbevarer jeg mønsterark og kartong. Vognen er tilpasset arkivmappene fra Binders og har hjul, slik at jeg kan dra den inn og ut fra under pulten.
Det var litt om meg og mitt. Håper du har satt pris på "omvisningen" ;o)

17 kommentarer:

Anonym sa...

WOW Lise!!! For et utrolig flott scrapperom du har fått deg :D Grattis!!!
Du er jo så kreativ og finner på så mange flotte løsninger!!!
Kos deg masse masse med det nye rommet ditt :D

Linn sa...

Åhhhh ka bra det ble Lise, dette var jo et lite paradis, og så er du jo en guru på organisering og lure løsninger :D

Sandra sa...

Så fint du har fått det på rommet ditt! Ser utrolig koslig ut å sitte der å scrappe :)

Turid Mari sa...

Åååh!! Så flott scrapperom du har fått dæ!!! :) Æ får mæ te høsten når vi har pussa opp leiligheta vår :) Så neste helg blir det roadtrip med stooor henger, da skal vi til ikea på oppbevarings- og hylleshopping :)
Jippiii :)
Grattis med nytt rom!! Det va superflott!!!

Klem fra Turid.

Turid Mari sa...

hihi.. la merke til at distressputen dine e colour coordinated!! Så organisert du e!!
Virkelig en inspirasjonskilde :)

S_U_F_69 sa...

Så fint scrapperom du har! Likte veldig godt tralla, jeg holder selv på med å finne ut hvordan jeg skal innrede nytt scrapprom i disse dager :-)

Hildegunn sa...

Kjempeflott scrapperom du har!
Så organisert skulle jeg ønske at jeg var.....
Stilig oppbevaring til arkene har du også!

MOD68 sa...

Fy søren så flott scrapperom du har fått deg - og jeg bøyer meg i støvet for organiseringen din !!!

Mitt Kreative Krypinn sa...

Skikkelig flott scrapperom du har fått deg,og så godt du har organisert alt sammen.
Er kjempe imponert!

Her krysser jeg bare fingre for at eldstemann får seg leilighet snart, så jeg kan slå kloa i rommet:)

Kos deg på ny rommet nå da. Go helg!

Unni sa...

Wow, så flott hobbyrom...der var der system ja. Sko hatt litt av det systemet her hos meg, komme å hjelpe? hehe....

Håper du får ei flott helg på det nye romme ditt...


Klem fra Unni

{ Kristina } sa...

Sukk, nå ble jeg misunnelig... Spesielt på grunn av den "skuffen" du har til papirene dine. Tar alltid evigheter å finne frem det jeg skal ha her.

Tenker du koser deg der, ja. =)

Beate sa...

Guri for et flott scrapperom du har fått deg!! Masse smarte løsninger der. :)

Merete sa...

Så fint scrapperom du har fått deg! Der kan du kose deg vettu:)

Anne Bente sa...

åhhhh for et total lækkert rum du har fået der :)

Nora sa...

Så utrolig fint scrapperom du har!! Supert organisert og veldig lyst og koslig:D

Maria sa...

Tar av meg hatten .. Skikkelig flott:)
Tror at å ha en sånn koselig plass med system hjelper på scrappelysta:):)

*ikke misunnelig*

Og den papir"kommoden" var skikkelig flott:)

Maria sa...

Dette var bare utrolig flott, Lise :) Vil også ha noe sånt!!! Fikk masse inspirasjon av å se på alle bildene du har lagt ut :)

Hilsen Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...