søndag 21. juni 2009

Gavepose for TreL

Går litt tregt med scrappingen for tiden. Tror sommeren har kommet til meg for fullt :0)

Men her har jeg laget en gavepose for TreL.
Har brukt et nydelig ark fra Kaiser Craft.
Utformingen er ganske enkel. Man lager to paneler som er litt større enn en papirpose, og limer den på hver side av posen. Jeg har brukt to lag bazzill og et lag mønsterark. Det ene litt mindre enn det forrige. Da blir det passelig stivt til en pose på denne størrelsen (Ca 5x9") Og så pynter man etter ønske.
Her har jeg brukt hamptråd og en charm.
Teksten står inne i en ramme som jeg har laget ved hjelp av Deckled Rectangles fra Spellbinders, og festet med 3D-puter for å få litt dybde.

På baksiden henger det en tag, som jeg har stanset ut fra en QK-dies og inket.


Takk for titten.

Ta en titt i nettbutikken til Linda. Fortsatt mange godbiter igjen før flyttingen, og fortsatt 25% avslag :o)

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Herlig pose, flott ark du har brukt!
Tagen var skikkelig kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...