mandag 31. mai 2010

To LO'er {DT TreL}

Har kost meg med litt nye papirer. Og scrappet LO'er for en gangs skyld.
Det blir fort mye kort og bokser i disse dager....

Begge LO'ene ble egentlig til bare for at jeg synes bildene var så fine.
Dermed har de ikke noe tekst, da jeg ikke hadde så mye å fortelle ;o)

Dette bildet er tatt på Møns Klint i Danmark i fjor.


Dette bildet tok min samboer en søndag morgen i april.



Detaljer om hvilke produkter jeg har brukt finner du i TreL-bloggen

Takk for titten

Klem,
Lise

2 kommentarer:

Anneli sa...

Åhh.. disse er bare nydelige Lise <3 Jeg er jo så heldig at jeg har fått sett de IRA ;)
Ha en fin dag!
Klem fra Anneli <3

b1te sa...

Så disse på Trel, nydelige begge 2:) Kjempefine oppsett og farger:)
God helg!
Klem fra Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...