mandag 8. august 2011

Flere timer i døgnet.....Anyone???

Oioioi som tiden går. August er alltid et rotterace  med alt som skal skje.
Det er akkurat som om at siden det skjer lite i juli, så skal både juli og augusts aktiviteter
skvises inn på samme måned. I vår nærmeste familie har vi intet mindre enn 3 bursdager i første halvdel av måneden. Deriblandt Eline som fylte 6 år på fredag. Tenk at lillepia vår snart er skolejente :-) 


Bursdagen ble behørig feiret på dagen med ti unger på besøk.
Heldigvis for nydelig vær, så de kunne leke ute ;)
Bursdagsbarnet selv hadde bestilt HelloKitty-kake. Så da fikk hun det.
Kaken er av sjokolade og i to etasjer. Pyntet med smørkrem og fondant.


På kvelden, da jeg og bikkja kom hjem fra tur, så fant vi denne krabaten på trappa.
Skikkelig søt rakker. Rulla seg sammen til en ball da Timmy ville snuse på.
Men han tusla tilbake i hagen etterhvert.


Og det går fremover med scrapperommet mitt. Jippi!!!
Bordkledningen er kommet på på ytterveggen, gulvet er klart til gulvbelegg, taket er lagt og isoleringen er nesten ferdig. I dag var gubben og kjøpte plater for å ha på veggene, så det nærmer seg!!!
Gleder meg sååååå!! Lysten til å sette seg ned der jeg har sakene nå, er minimal fordi jeg bare venter på nytt rom. Men litt har jeg fått laget i det siste. Håper på å få vist det frem om ikke så lenge :)


Det var dagens oppdatering fra meg.

Ha en flott kveld.

Klem,
Lise

1 kommentar:

Ellinor Myhre sa...

Så fin Eline var på bursdagen sin :) Storjenta!
Må sei ho va snill med kakeønsket, flott hello kitty kake :)

Ellinor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...