fredag 2. desember 2011

Julekort i blått {DT TreL.no}

Etter at jeg hadde laget Adventskalenderen så hadde jeg jo masse blå rester liggende på
scrappepulten min. Så da ble det en haug med blå julekort :)
Alle arkene er fra Maja Design. Har brukt litt diverse motiver, pynt og julestempel.



 Her har jeg faktisk fargelagt et stempeltrykk. Det er ikke ofte for tiden.
Men stempelet fra Sarah Kay er så søtt at jeg måtte bare bruke det.
Julestempel fra Kort & Godt


Et gammelt snømannstempel fra Wipper Snapper. 
Tekststempel fra Papirdesign (en av mine favorittstempel)



Nok en gang har jeg brukt dette superenkle oppsettet. 
Her får man virkelig brukt opp hver rubbel og bit av arket.
En sløyfe til pynt, og et gammelt "god jul"-stempel.


Clean & Simple! Snømennene igjen. Et lite stykke papir, litt bling og en hilsen.
Er ikke så mye mer som skal til.


Til slutt et til kort med firkantpunchen min. 
Noen Ghost-snøkrystaller fra Heidi Swapp, og en liten hilsen.


Takk for at du titter.

Klem,
Lise

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Disse julekortene var skikkelig flotte... Digget lappeteknikken og fargene. Den skal herved prøves ut her i huset også :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...