lørdag 11. februar 2012

Gaveboks til Konfirmasjon {DT TreL.no}

TreL har fått inn noen flotte Paper Mache Støvlettesker, som jeg fikk i oppdrag å gjøre noe med.
Jeg valgte å lage det til en gaveboks til konfirmant. Litt utradisjonelle farger, men synes ofte det blir mye rosa til konfirmant, så grønt og lilla er en fin avveksling.
Jeg farget boksen med Distress Stains Picket fence. Dette gir en lett gjennomskinnelig hvitfarge.
Lokk og bunn er dekorert med arket Lovely Lilies fra Spring Time-serien til Inkido.
Pyntet med en stor sløyfe, lilla papirroser  og utstansede sommerfugler fra en Martha Stewart-punch.
Har hatt litt Stickles Diamond på blomstene og sommerfuglene.
Lagde også et enkelt kort som passer til.


 Jeg har også pyntet med litt halvperler og roseblad-punch fra M.Stewart.


På sidene av boksen har jeg staset ut en bord  med hjerter: Lace Heart fra M.STewart.
Siden av lokket er pyntet med en lysegrønn blonde.
Boksen er 23 cm høy, og passer fint til en gave. For eksempel et smykke eller en klokke :)
 
Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

2 kommentarer:

Ellinor Myhre sa...

Se der ja, den blei jo kjempeflott! Du e så flink :)

Stine H sa...

Stilig, du imponere fortsatt!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...