torsdag 26. juli 2012

Litt nytt

Endelig var det oppholdsvær lenge nok til at jeg fikk tatt bilde av noen av det jeg har laget i det siste.
Dette regnet er begredelig!!.......

Disse to LO'ene er laget til Sommerfestivalen på Arctic-forumet.

Først var det en oppgave med klisj og gris. Det er ikke akkurat min sterkeste side. Ikke er jeg spesielt glad i å gjøre det heller. Men alltids gøy med en utfordring.
Her har jeg bruk Distress Stains, Mist og Maling.
Og Stempel, Tusj og Osteklut.


Denne oppgaven var en fargepallett. To grønnfarger, to rosa og hvit.
Ark fra Kaiser Craft, Basicgrey og MME.
Enkelt pyntet med en blomst og Tim Holtz' Flourishes-die.


Værmeldingen sier at i morgen skal det ikke regne.
Det tror jeg når jeg ser det....
Ha en fortreffelig aften.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...