mandag 14. januar 2013

Winterings {DT TreL.no}

TreL har nylig fått inn noen vakre vinterark fra LittleYellow Bicycle.
Serien heter Winterings, og går i blå og bruntoner.
Først har jeg laget en LO.
Jeg har brukt arkene Stripe (begge sider), Wonderland og Flurry Dot Multi.
Alfabetstickers fra October Afternoon.
Eneste pynt er et gjærde jeg har stanset ut med en Tim Holtz-die, malt hvit og inket litt på toppen.
Ja og så har jeg stemplet på noen fugler i treet. Synes det var passende... :)


Jeg har også laget et lite gaveprosjekt.
En gavepose med arkene Cozy Cable Nit, Wonderland og Flurry Dot Multi.
Tekststempel fra Papirdesign.
Posen er pyntet øverst ved hjelp av en Martha Stewart-punch.
Tag'en er stanset ut med en Tim Holtz-die. Har brukt arkene Stripe og Wonderland (begge sider)
Tekststempel fra Kort&Godt.
Litt bånd i toppen. 


Ha en fin kveld.
Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...