onsdag 8. mai 2013

Gult kort {DT Papirdesign}

 
Denne gangen har jeg laget et lommekort med tre lommer.
To i front og et i siden.
 
Jeg har brukt baksiden av arket Fuglekvitter.
Chipboard, perleswirler, roser og bånd også fra Papirdesign.
 

 En tag med en vakker tekst, og en sjokolade fyller lommene i front.


I "sidelommen" er det plass til å skrive en hilsen, pluss at jeg har laget en pengelomme.
Skulle egentlig ha pengen i front, men siden 200,-lappen kræsjet med fargen på kortet, så fikk den være inni. :)
På tagen inni har jeg brukt arket Strie.


Dekorativ Chipboard i front.
 
Ha en fin dag.

Klem,
Lise

 

1 kommentar:

Sissel Elisabeth sa...

Utrolig stilig! Du er kjempeflink med farger! :D Og resten tydeligvis...Har endelig fått meg konto slik at jeg kan kommentere i bloggen din, jeg følger den nesten hver dag! (litt redd jeg hørtes ut som en "stalker" nå...he he..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...