søndag 1. desember 2013

1. søndag i advent {DT TreL.no}

I dag tenkte jeg å prøve å gi litt inspirasjon til en julegave/veninnegave.

Dette er det jeg har brukt:
Ark fra Maja Designs Vintage Frost Basics: 
Clearstamps fra Norsk Stempelblad
Fyrstikkesker for dekorering
Telys


 Først inket jeg rundt kantene. Brukte Distress Ink fra Tim Holtz. 


 Skjær til to paneler av 3 3/4" x 3 1/4" (en til hver side)


Dekorer etter ønske. 
 Jeg har brukt motiv fra arkene, og disse utrolig søte tekstene fra Norsk Stempelblad



Jeg synes det er greit å holde pynten litt "flat" når det er ting man skal holde i.
Men det er selvfølgelig en smaksak.


Kutt til strimler som passer til høyde og omkrets av te-lysene.
Mine te-lys var ekstra dyp, så man må tilpasse etter de lysene man har.


Lim strimlene fast rundt lysene. 
Jeg bruker Scor Tape, for det er supersterkt. 


Da står du igjen med en supersøt liten julegave eller vertinnegave kanskje.
 

Håper du ble inspirert til å lage noen søte små gaver selv.
Ha en strålende 1. søndag i advent.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...