søndag 12. april 2009

Vel overstått påske

Da var påska nesten over for denne gang. Har vært utrolig deilig med noen dager fri.
Først en uke på hytta, og så noen dager hjemme, hvor jeg har kost meg med litt scrapping igjen.
Har laget en del designgreier for TreL, men de får dere se i morgen.

Nå legger jeg ut et par kort som jeg lagde på helgetreffet.
Har brukt masse restepapir, og mitt nye tekststempel fra Papirloftet. Synes det var så kult.


Lagde også et helt enkelt "manne-kort" Er alltid så vanskelig det, synes jeg. Her har jeg brukt et bakgrunnsstempel fra Stempelgledes Ornate-collection. Tekststempelet er fra Papirdesign.
Takk for at du titter.
Og nyt det lille som er igjen av påsken :o)

5 kommentarer:

Ellen sa...

Så flott det røde kortet var! Flott papir, og akkurat passe med stæsj :-)

Pia sa...

super lækkert kort både i opsæt og farver

Trine sa...

lekre kort du har laga Lise! Lenge siden jeg har tatt meg noen bra blogg-runder alså, så her er det lenge siden jeg har vært! (unnskyld!)
takk for koselig besøk hos meg iallefall!;)

Renee sa...

Vakre kort og så masse kuule detaljer på det øverste.

Vel overstått påske og ha en strålende uke.

Klemmer

Bea sa...

Tusen takk Lise :) likte det røde kortet kjempe godt! ha en fin kveld :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...