søndag 14. juni 2009

Bursdagskort

Et bursdagskort til min kjære venninne Linda.
Ideen til dette kortet fikk jeg etter å ha sett et minialbum laget av Katie Watson for Maya Road.
Jeg hadde ikke et ferdig chipboard-album, så jeg skjærte ut for hånd.
Synes det ble så sommerlig i fargene. Og kortet passet ganske bra siden gaven var et brett med nybakte muffins :o)

Arkene på for og bakside er fra Papirdesign og MM.
Stempelet på forsiden er fra Scrapmagasinet. Ellers har jeg brukt litt QK og Tiny Alfa by Lise


Diverse bånd, scrappers floss og en charm.


Inni er det ark fra Dream Street Papers.
Tekststemplene er fra Minnehjørnet og Else Iren Meling


Mitt personlige stempel på baksiden, pluss en Swirl fra Autum Leaves.


Takk for at du titter.

6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Herlig kort, flott form og supert med jordbærpynt!

Renee sa...

Vakkert - det er sååå utrolig flott lekker og delikat alt du kommer med.

Imponert

klemmer

Linn sa...

Jaa dette var sååå søtt dette mufinnskortet! og enda vakrere i virkligheten! Alle detaljene men IKKE minst måten du bruker farvepalleten på har jeg alltid beundret!

Takk for sist søta, dette må vi gjøre igjen altså!!

Pia sa...

mums lækkert kort

Bea sa...

Tusen takk Lise :) FOR et herlig kort!!! Det var helt etter min smak i hvertfall (som om det var noen bombe!) ;) Ha en fin kveld, klem :)

Linda sa...

Kjempeflott kort, som jeg får beundre når jeg vil :) Og for noen deilige muffins!!! Redd jeg la på meg et kilo eller to, men igjen - det var jo Dine Muffins, så da så...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...