søndag 21. februar 2010

Karnevalsbarn

Etter nok en runde med datatrøbbel er jeg oppe på nett igjen.
Nå håper jeg at jeg har hatt min dose...

Feirer med å legge ut noen bilder av mine søte små, klar for karneval.
Eline bestemte seg for å være Tingeling i år, og da var valget lett for lillebroren også.
Han måtte vare Peter Pan (mente mammaen. Og siden det er jeg som syr kostymene, så ble det sånn *knis*)

Begge to var storfornøyd med kostymene og karnevalet i barnehagen.

Tingeling med tryllestav og vinger.


Peter Pan med fjær i hatten.


Tingeling hadde til og med tøfler som passet til.


Førnøyd Peter Pan.


Takk for at du titter.

Håper å få lagt inn noe scrapperelatert snart :o)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Å så fin de bei. Du e jo flenk med symaskinen også, ikkje bærre med papir.

Maren sa...

Åhhh, herlighet! Så utrolig kule kostymer - skjønner godt at de ble fornøyde! :D

Ulltråen`s Kaosheim sa...

Så skjønne de er.
Du er så flink og kreativ

ToneMelone sa...

Så skjønne de er da! :) Og imponerende kostymer.

Anne Mai sa...

Så søte de var da,hærlige drakter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...