søndag 4. april 2010

Fortsatt god påske

Fortsatt litt påske igjen.
Etter Kent-konsert sist helg, og noen dager på hytta, er det deilig å slappe av i heimen de siste dagene før ferien er over.

I år fikk jeg fakstisk laget litt påskepynt også.
Gåsa og høna er sydd etter mønster fra Tilda. Tegnet av mønsteret for kanskje to år siden, men først i år ble det gjort noe med det.... *kremt* (Ting tar tid)
Gubben mente de ligna på dem i filmen "Chicken Run" *knis*
Ble ganske fornøyd. Tror kanskje jeg må sy noen flere til neste år :o)


Og så måtte jeg jo dekorere et påskeegg.....
Kjøpte et vanlig egg med gyselig bilde på.
Så rev jeg små biter fra en gammel bok, og brukte ModPodge til å lime det fast.
Malte så et tynt strøk med gesso, slik at skriften bare såvidt vises gjennom.
Inka litt rundt omkring, for et litt slitt look.
Rundt kanten (åpningen) har jeg limt på ei remse med PomPom-bånd


Ellers er egget dekorert med blomster, bling-swirler og raindrops.


Takk for titten.
Og fortsatt god påske til de som titter innom.
Det er alltid så koselig når noen legger igjen spor etter seg :)

Klem, Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...