onsdag 21. juli 2010

Flere LO'er

Oi som tiden flyr. Over halveis i ferien min allerede.
Og siden det dårlige sommerværet fortsetter, så blir det nå
litt scrapping innimellom.

Siden både Arctic Forum og CASAkreativ har en masse
sommeroppgaver som har inspirert meg, så har jeg scrappet
så masse oppgaver som jeg ikke har gjort på flere år, tror jeg.
Kjempemoro!!

Den første her er en skisseoppgave på CASA.
Har brukt et gammelt ark fra Deja Views, papirroser,
mosegummi, diverse bånd og en chipboard-krone fra Panduro.



Både Arctic og CASA hadde en oppgave, hvor tema var vann.
Siden det ikke har vært noe særlig bading her denne sommeren,
så får jeg nøye meg med å scrappe fjorårets badebilder.

Denne ble levert til CASAsommer.

Har brukt ark fra KaiserCraft og Moxxie.
Thickers og knapper.



Og denne ble levert til Arctic Scrappefetival:

Har brukt ark fra Basicgrey, MME og KaiserCraft.
Journalingcard fra FancyPants, Blingswirl fra Prima,
litt bånd og en knapp.
Tittelen er Thickers og Tiny Alfa fra KaiserCraft.



Har de siste dagene surfet og sett på alle de lekre nyhetene
som kommer til CHA. Oi så mye flott!! Så her er det bare
å scrappe i vei og bruke opp en hel masse, sånn at man har
plass til masse nytt som kommer. :o)


Nå sier værmeldinga at det muligens blir bra til helga.
Kanskje det er håp om å få tatt noen nye badebilder ;o)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...