tirsdag 28. september 2010

Et par kort

I dag tenkte jeg å vise frem et par kort jeg lagde i sommer.
Så denne brette-teknikken på nett, og måtte bare prøve.
Har blitt flere sånne etterhvert.

Begge kortene er bestillingskort.
Det første var til en 70-års-dag. Arket er fra Basicgrey.
Ellers har jeg brukt Spellbinders Labels Four.
Gratulerer-stempelet er fra Else Iren Meling, mens
"verdens beste mamma" er AnkaDesign.
Jeg har pyntet med diverse blomster og Frond-punch fra
Martha Stewart.



Det neste kortet er et bryllupskort. Arket jeg har brukt er fra
Papirdesign. Ellers er det blomster og blingswirler.
Hjertene har jeg stanset ut i chipboard, med en Sizzix-die.
Og deretter malt hvit. Rosebladene er igjen fra M.Stewart-punchen.
Tekststempelet er fra Kreativ Hobby.
Navnene på brudeparet er laget med rub-ons.



Takk for at du tar turen innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en hyggelig kommentar :o)

Klem,
Lise

3 kommentarer:

Kari sa...

Nydelige kort!

Trine Pedersen sa...

Wow, for noen lekre kort. Nydelige farger og så vakkert pyntet. Liker den brettetekninkken veldig godt. Som skapt for å stå på et gavebord.

Klem, Trine :)

Carthane sa...

gorgeous!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...