onsdag 9. mars 2011

Noen kort {DT TreL.no}

Jeg ryddet på scrappepulten, og fant litt rester etter påskekort-
produksjonen min. Disse brukte jeg til å lage et bursdagskort.
Jeg har brukt arkene Flight of Fancy og Woodland Fantasy.
Begge fra Graphics45.
I tillegg har jeg klippet "gratulerer med dagen" ut av arket
Bygdetun til Papirdesign. Bak motivet skimter man
Spellbinders Label eight.



Så har jeg brukt de nydelige arkene fra Maja Design til å
lage et forsinket bursdagskort. Har brukt arkene
Bulle med Blåbær og Smulpai med Eple fra
Skal vi ta en fika-serien.
I tillegg har jeg brukt fløyelsbånd fra Kort og Godt.
"En forsinket bursdagshilsen" er et stempel fra Stempelglede,
som jeg har stanset ut med en dies fra Marianne Design:
Ramme og krøller 0116.



Så må jeg bare beklage kvaliteten på bildene. Prøvde å
se om det var kommet nok lys her i nord til å bruke
naturlig lys til å ta bilder, og det var det visst ikke.
Muligens er mine vinduer skitne...... ;)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...