fredag 1. april 2011

En LO {DT Papirdesign}

Sist helg var det stort helgetreff i Bodø
Noen og seksti damer var samlet hele helga til scrapping, skravling og kos.
Fikk scrappet masse, skravlet masse, ledd masse og hadde det i det hele tatt helt topp.
Noe av det jeg fikk gjort, var å lifte en LO av Anne Bodil Gursli. Her kan dere se orginalen.

Min ble sånn som dette. Jeg har brukt arkene Turkis, Påskekyllinger og Englesang. (Baksidene på alle)
Litt perleswirler og blomster fra Prima. Papirroser fra Papirdesign. Ellers litt blonder og die-cuts (swirler og sommerfugler)
Bildet har Mats Jensaas (fotograf) tatt.


Ha en flott helg alle sammen :o)

Klem,
Lise 

3 kommentarer:

Stine Ursin sa...

Aldeles nydelig, Lise!!!

Lykke-Li sa...

Så utrolig mye flott du har laget i det siste Lise! LOen din ble kjempefin, også likte jeg veldig godt gaveesken! :o) (karusellen)

Ha en fin søndagskveld, og takk for besøket i bloggen min!

Papirdesign sa...

Aldeles nydelig. Min favoritt den helga:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...