mandag 15. august 2011

Lerret

Huhei hvor det går i August!!! Lite med scrapping, men veldig mye annet som skjer.
Vi var i bryllup i helga og jeg lagde dette lerretet i bryllupsgave.
Guttene på bildet er brudeparets tre sønner (naturlig nok).
Desverre ble bildet av lerretet tatt i all hast før vi dro, så kvaliteten er ikke det beste, men sånn er det.


Mitt første forsøk på lerret iallefall. Dette var gøy, så det tror jeg at jeg gjør flere ganger.
Lerretet er grunnet med gesso. Jeg brukte en bit silkepapir som jeg satte fast/dyttet nedi gessoen for å få struktur. Så spraya jeg med Glimmer mist for å få farge.
Hjertet har jeg laget med Molding Paste.
Så pyntet jeg med diverse stempler og rub-ons.
Malte over hele lerretet med decopace-lakk, før jeg festet på bildene av guttene.
Jeg ble fornøyd, og brudeparet var fornøyd, så da er alt greit :-)

Nå begynner rommet mitt å nærme seg ferdig. Plater er kommet på veggene og det er klart til grunning.
Den som hadde tid til det........ :)

Klem,
Lise

4 kommentarer:

Vivian's hobby side sa...

Utrolig flott lerret! Kjempeflott gave å gi bort!! Klem Vivian

Elisabeth Helland sa...

sååå flott et lerret! nydelig fargevalg også! ha en fin fin lørdag videre du og dine

Stine Ursin sa...

Denne var berre utrulig flott. Nyyydelig :) Fikk kjempelyst til å prøve!! Takk for inspirasjon :)

Linn sa...

Næmmen seee da!! Det var RÅLEKKERT Lise!! Skulle ikke tru det var ditt første altså! Det var rådigg snuppa! Nydelige farver og herlig tekstur og lag på lag! *Applaus*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...