lørdag 3. september 2011

Bryllupskort {DT Trel.no}

Var i bryllup i midten av august, og lagde to kort til anledningen.
Tenkte jeg kunne vise dem frem.


Det første kortet har jeg brukt ark fra Pion Design. Mønsterarket er
fra Minnenas Atelje/Ros og motivet er fra klippearket er fra
Från mormors vind/Kärlek. Borden rundt har jeg laget med en
Martha Stewart-punch og teksten er et stempel fra Papirdesign.
Jeg har stemplet det på vellum. Til slutt noen roser til pynt.


 På det neste kortet har jeg brukt ark fra Melissa Frances serie5th Avenue.
 Jewell og Antonia. Pyntet med roser og en sløyfe.


Det går sakte men sikkert fremover med scrapperommet.
Jeg har fått plater på veggene, som du kan se på bildet.
Jeg har også rukket å grunne med et strøk maling. Det er også sparklet og pusset.
Tenkte jeg skulle prøve meg på et til strøk i morgen når det likevel er meldt regn.
Det som gjenstår da er siste strøk maling, fóringer rundt vinduet, gulvbelegg, 
en dør som vi har bestilt, og strøm....... Altså en del igjen.... 


I går kveld ryddet jeg på scrappepulten, så nå skal jeg scrappe :)
Ha en fin kveld

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...