fredag 9. desember 2011

Siste innspurt {DT TreL.no}

Siste innspurt på julekortene.
Jeg har laget noen kort i litt utradisjonell stil. Har brukt mine nye favorittstempel.
Postmarks og Decorative Lamp fra Kaiser Craft. Love them!!
Alle motivene er fra Pion Design.
Det første kortet har også mønsterark fra Pion Design. En blonde og litt perleswirl til pynt.
Og selvfølgelig Postmark-stempelet.


 På det neste er det ark fra Maja Design. Her har jeg brukt Decorative Lamp.


Så har jeg laget et par helt hvite kort. Ikke noe mønsterpapir. Bare hvit kartong.
En sløyfe og Decorative Lamp
 

Og her har jeg brukt Postmarks, bånd og en charm.
 
Har også brukt stemplene på baksiden av kortene. Sammen med mitt personlige stempel.
 

Ha en fin 3.søndag i advent-helg :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...