mandag 4. juni 2012

Ny sommerveske

Har lenge tenkt jeg skulle sy meg ei ny veske.
Den måtte være stor nok til å romme laptopen, og så ville jeg at den skulle være litt crazy i fargene,
og så skulle den være i litt grovt stoff.
Jeg letet og letet etter passende stoff, og plutselig kom jeg over dette:
Den er sydd av brikker fra Kid.
Kjøpte to med blomster på ( front og bak), og to stripete (som jeg har rundt kanten)
Fóret/innerveska er sydd av ei grov gardin jeg kjøpte på 70% for en tid tilbake.


Vesken har til og med glidelåslukking.
Og innvendig er det også to små lommer. En til pengbok og en til mobil.


Vesken er lang nok i hanken til at jeg kan bære den på skrå over brystet/ryggen 
(hva i alle dager heter det...?)

Jeg er iallefall fornøyd :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...