torsdag 24. april 2008

Et par nye LO'er

Har hatt det litt travelt med litt forskjellig i det siste, men har rukket å scrappe litt innimellom også. Har fått helt dilla på denne papirserien fra FancyPants. Papa heter den. Har brukt den på to LO'er og en tagbok i den siste tiden (noen som sa at man burde bruke opp litt gammelt først? *knis*) Her har jeg t.o.m. fått brukt masse knapper. Fant ut at knapper var genialt å pynte gutte-LO'er med. :o)


Denne av Eline har jeg brukt ark fra Basicgrey og en skisse av Ingrid Lingman

4 kommentarer:

Linn sa...

Har du også fallt pladask for de nye arkene til Fancy Pants, ikke egentlig en bombe hihi! Vi bruker jo å like de samme merkene har jeg lagt merke til fnis! *kremt* nå ehh har jeg kjøpt ark for en ehh god sum og blandt annet disse arkene, de er så vakre!

Heeeerrlige LOer, nydelig bilde av sjarmtrollet og så stilig den fonten du har brukt I LIKE :) Og ja knapper gjør seg veldig, man bare glemmer å bruke de!

For en herlig bildeserie av Eline, flirte godt her og det utrykket i ansiktet hennes hehehe! Perfekte farver som alltid fra deg og stilige oppsett du har brukt.

Ikke kjedelig de her nei Lise :)

Ps blir å svippe innom å legge det plastarket til deg i morra når jeg kjører hjem fra byen. Må være hjemme med ei syk Mia i morra, så blir ikke noe Linda besøk på meg dessverre.

{ Kristina } sa...

Kjempesøte LO'er! Er noen flotte papir du har valgt ja. Gleder meg til jeg får ny ladning fra Usa. Har glemt hva jeg bestilte da men, hehe. :)

Ha en god helg!!

Kristina.

Hildegunn sa...

Utrolig flotte LOer du har laget!
Herlige papirer og supre bilder !

Ønsker deg ei flott helg!

Anne Bente sa...

åhhh utrolig nydelige loer begge 2, super flotte :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...