mandag 7. april 2008

Etter helgetreffet...

Var på treff i helga. Såååå koselig. Fikk faktisk gjort litt selv om jeg hadde Henrik med meg.
Her er noe av det jeg lagde. Engel i Snøen er en lift av B1te. Synes orginalen er så utrolig flott at jeg måtte bare forsøke å herme.


Dette er en scraplift av Ingvild Bolme. Endelig fikk jeg brukt det nydelige Basicgrey-arket jeg har hatt liggende en stund :o)



Vi fikk også utdelt et Helgekit, med ark fra den nyeste MME-serien 29th Street Market.
Og av de papirene fikk jeg laget denne. Lånte Abigail Grand hos Tone. (tror dette alfabetet må flytte inn hos meg *knis* )

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflotte sider du har laget.:D

{ Kristina } sa...

Alltid koselig med oppdateringer her inne. :) Kjempeflotte LO'er du har laget. Hvor har du fått den swirl'n på de to siste LO'ene fra? Den var flott...

Marit sa...

Så mange flotte LO`er,kjekt med inspirasjon.

Rosa sa...

Det var en effektiv helg!

Kjempefine LO'er, en nydelig engel i snøen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...