lørdag 30. januar 2010

En gaveboks til

Julehilsen til en god venninne.

En boks med samme oppskrift som i forrige post.
Pyntet med bånd, perleswirler og papirroser.
Motivet er et glansbilde fra Nille.
De brune halvperlene har jeg farget med alkoholblekk for å få brun (men nå har jeg fått tak i brune hos TreL *jippi*)


Lukkingen er et håndtak fra Tim Holtz og en magnet.
Tekststempelet vet jeg desverre ikke hvor kommer fra.


Og innholdet ble godt mottatt :o)


Takk for at du titter :o)

Klem, Lise

4 kommentarer:

Hanne sa...

Ja, med det innholdet er det vel ikke lett å motså fristelsen!
Den var utrolig flott altså!! Jeg har gitt deg en award i min blogg: fortsatt god helg til deg!

Nora sa...

Nydelig!

PS: Jeg har en liten scrappekonkurranse i bloggen min, kanskje du vil delta?:)

isabell sa...

hmmmm fikk lyst på sjokolade...;)
Flott!!

Linda sa...

Og jeg kan si; Sjokoladen var NYDELIG - ekstra god, siden den var så pent innpakket :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...