søndag 24. januar 2010

Gaveboks

Jeg fortsetter min lille raid med å få lagt ut de siste juleprosjektene.
Denne typen gaveboks så jeg først i bloggen til Kirsten Aune, som er superdyktig på å lage bokser.
Min variant er laget med ark fra Maya Design, Litt QK-swirler og blomster.
Lokk og bunn er laget med spellbinder.
Selve boksen har jeg brukt Scor-Pal til å lage.
Den er genial når man skal lage bokser av ymse slag.


Inni flappen i front, har jeg festet en magnet, sånn at den holder seg sammen.
Og en Brad til pynt.


Oppi boksen har jeg lagt to deilig duftende såper fra Alveland.


Takk for at du titter.
Klem, Lise

4 kommentarer:

Veronica sa...

Nydelig boks! Jeg kan tenke meg at den lukter like godt også:)

Pia sa...

super nydelig æske

isabell sa...

En utrolig flott boks, å så lurt med å legge såper inni. en flott gave :)
Gratulerer med ny pc forseten;)

Yvonne sa...

Oi, så mye flott du lager! Nydelig eske. Og så lekre kort. Herlige pakkelapper og ekstravagansautfordringen var utrolig stilig! Masse eyecandy her!
Klem, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...