fredag 23. mars 2012

Notis-boks {DT Papirdesign}

Fikk laget litt mere sist helg.
Bl.a. denne boksen til små notiser.
Selve boksen er fra Prima, hvor det har vært journaling-cards oppi. (deilig med gjennbruk)
Jeg malt kantene med hvit maling og kledd topp og bunn med arket Sommerfugler,
fra Herman og Emilie-kolleksjonen.
Labelen er stanset ut med spellbinders, og alfabet-stickersene er selvfølgelig fra Papirdesign (elsker disse)
Pennesplitten er fra Tim Holtz, og jeg er ganske fornøyd med fjæra jeg plasserte oppi den, så det ble til en gammeldags fjærpenn.


Har enda ikke festet noen Post-it oppi den. Må se om jeg finner en som ikke er gul. ;)
Både labelen og pennesplitten er festet med 3D-putene til Papirdesign.
Har jeg nevnt hvor mye jeg elsker dem? De er høye og faste!!! Digg!
 

Ha en flott fredagskveld.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...