torsdag 22. mars 2012

Påskeegg

Jeg har pyntet påskeegg. 
Har lenge lett etter påskeegg som deles på denne måten, og i år fant jeg det.
Dette egget er kjøpt på Åhlens og er ganske stort (nesten 20 cm)
Jeg malte det hvitt (to lag gesso og et lag akrylmaling)
Så pyntet jeg det med bling-swirler, blomster og bånd. 


Bling/perle-swirlene er fra Prima og Papirdesign.
Rundt åpningen festet jeg litt pompom-bånd.



Diverse blomster og noen bånd på toppen. 
Båndene fuktet jeg, snurret stramt rundt en pinne, og tørket med embossingpistolen. 
Da fikk de sånn fin krøll.


Gleder meg til påske. Da skal jeg pynte med egget mitt.
Har et egg som jeg pyntet for et par år siden. Tror det passer perfekt ved siden av :)

Klem,
Lise

1 kommentar:

Veronique sa...

Så lekkert det var :)

Ha en fin kveld!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...