tirsdag 18. desember 2012

Julenisser og julepakker

Da er det meste i boks.
Julekort-bildet ble tatt i helga, og ble seende sånn ut:


Julepakkene er ferdig pakket inn (nesten alle)
Og i år ser de ut som dette.
Brunt grovt papir med papirtape på, og rødt med hvite prikker.
Alle er knytt sammen med hyssing, og merkelappene er litt ymse. Noen har jeg laget, noen er fra klippeark, og på noen pakker har jeg sett mitt snitt å bruke opp litt gammelt julestæsj men chipboard-tags og litt klistremerker.
Samtlige har fått et utstanset merke som jeg har stemplet opp med Papirdesign-stempelet: "Må ikke åpnes før julaften"


I kveld skal jeg på koselig førjulsbesøk til en god veninne.
Gleder meg.
 Det er viktig å ta seg tid til å kose seg i førjuls-stria :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...