søndag 9. desember 2012

Noen flere kort

Det har vært litt lite oppdateringer i bloggen min i det siste. Jeg har vært litt lat på PC-fronten.
Men jeg har da laget litt. Har jeg nevnt at julekortene mine i år er ganske enkle?
Det er litt deilig å lage noe clean & simple innimellom.

Disse kortene er laget med ark fra Inkido, og tekstempel fra Papirdesign.


Her har jeg brukt en Snow Writer rundt omkring. Det er en tusj som du varmer opp med varmepistol før det tørker, og da "puffer" det opp og ser ut som snø.
Funker også får å få det til å se ut som melis på en "pepperkake-LO"


Eneste pynt er noen "greiner" stanset ut med en Martha Stewart-punch.
 
Skal snart hive meg rundt å lage resten av julekortene.
Håper du har hatt en flott helg.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...