tirsdag 23. november 2010

Prinsessen & Frosken bursdag

Jøss! Enda en LO! Og denne er helt fersk også!

Fikk så lyst å gjøre noe annet enn julekort og julegreier,
så jeg fant meg en utfordring på Color Combos Galore
Oppgaven er en Fargepalett, og en Designerutfordring.
Fargene var turkis, lysegrønn, sort og plomme, og utfordringen
var å bruke folder, og det har jeg gjort på båndet.



Dette var en litt uvant måte å jobbe på, men veldig morsomt.
Skal nok prøve å få med meg flere av disse :)

Bildene er fra Elines bursdagsfeiring i sommer.
Hun ville ha prinsessebursdag, og mammaen er ikke akkurat
overbegeistra for roooooosa. Men siden "Prinsessen & Frosken"
var denne sommerens store filmfavoritt, så fant jeg ut at det
var en super løsning for oss begge to :)
Men hun fikk rosa prinsesseslott-kake ;)

Og Eline var storfornøyd.

Klem,
Lise

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin denne LOen ble! Herlig med en prinsesse-LO som ikke er rosa ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...