onsdag 3. november 2010

Travelt, trevalt, travelt

Mye har skjedd de siste ukene, og blogging har desverre
ikke vært prioritert. Blandt annet har jeg flyttet ut av
scrapperommet mitt :( Det var på tide at ungen fikk hver
sitt rom, og da måtte jeg bare gi meg. Jeg har flyttet inn
på soverommet vårt i stede. Men med alle de sakene jeg har,
føles det mest som om jeg har fått nytt scrapperom, og så
har vi ei seng der........ Men det er iallefall midlertidig.
Vi går med utbyggingsplaner, så da blir det bedre.

Ellers har vi hatt et supert scrappetreff i Bodø i helga.
Fikk scrappet og scravlet gjennom hele helga.
Stor-kosa meg!!! :)

Fikk til og med produsert litt. Kommer i bloggen etterhvert.

I mellomtiden kan jeg vise frem dette kortet jeg har laget for Papirdesign.


Har brukt arkene Nellik, Juleklem og Julekuler.
Motivet er fra klippearket Vinter.
Teksten er fra stempelplaten Juleklokker.
Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

Gunhild Kjerstad sa...

Hei Lise.
Nydelig kort somm alltid. Vi med dårlig plass må tenke kreativt enn så lenge hva hobbyrom angår;)

Anonym sa...

Flott kort! De arkene fra Line er så fine!! Håper du får bygd ut snart ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...