fredag 6. april 2012

BoBunny Alora {DT TreL.no}

TreL har fått inn en fargesprakende serie fra BoBunny som heter Alora.

Jeg har laget et par LO'er.
Først av arkene AloraStitches og Alora.
Jeg har skjært ut innenfor "mønsteret" på arket Alora. Så har jeg laget et lag med Bazzill med litt "mindre hull"/bredere bord (vanskelig å forklare dette....)
Bakerst har jeg baksiden av arket Alora Stitches.
Alle tre lagene er satt sammen med 3D-puter for å få litt dimensjon.
I tittelen har jeg brukt opp litt rester fra en Thickers-pakke. Å bruke tall som bokstaver passet bra på denne lekne LO'en.
Journal-card er klippet ut fra Alora Cut Outs.


På denne LO'en er det arket AloraSquiggles som bærer hele siden.
Jeg har skjært ut en del av elementene i arket og montert dem på igjen med 3D-puter, for å få litt mere liv. (vises desverre ikke så godt på nett)
Jeg har også klippet ut litt blomster fra arket Alora Cut Outs og plassert rundt omkring.
Rammen har jeg også satt på 3D-puter og plasert bildet bak, sånn litt utenfor.
Tittelen er stickers fra Papirdesign og October Afternoon.
Til slutt har jeg drodlet litt rundt kanten.


 Jeg har også laget et kort, men det får komme i morgen.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...