lørdag 7. april 2012

mere BoBunny Alora {DT TreL.no}

Jeg brukte opp rubbel og bit av Alora-arkene når jeg lagde dette kortet.
Det er laget av Craft-kartong fra Bazzill, og bundet sammen med Bind-it-all.
Mesteparten av mønsteret er fra arket Alora Cut Outs.
Tekststempelet er en gaaaaammel favoritt.


Kortet bestsår av 6 sider, hvor det midterste arket er litt mindre enn de andre (som er 6x6")
Arket Cut Outs består av mange små journalcard og border, som jeg har plassert litt rundt omkring.
 
 
Det store panelet på side 5 er fra arket Alora. 
Dette er det som ble til overs da jeg klipte bort midten av arket.
Panelet er ikke riktig stort nok (og kvadratisk) men med et par blomster i hjørnene så fungerer det utmerket. 
 


På baksiden har jeg festet et lite journal-kort fra arket, og stemplet mitt personlige stempel på det.
Har pyntet med noen sløyfer.
 

Ha en fortsatt fin lørdag :)

Klem,
Lise  
 

1 kommentar:

Wenche sa...

Herlige ark! Kjempefin ide

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...