lørdag 6. april 2013

April-tag fra Tim Holtz

Jeg likte virkelig april-tagen fra Tim Holtz.

Kosa meg skikkelig når jeg laget den.
Siden jeg ikke har noe stort utvalg av DistressPaint (enda...), så brukte jeg en kombo av maling, Stains og Glimmer Mist på bakgrunnen.
Bakgrunnstempelene er fra Donna Zalasar og Kaiser Craft.



Jeg brukte en chipboard-øyenstikker til pynt. Den har jeg malt, og embosset med klart embossingpulver.
 
Tannhjulene har jeg stanset ut i kartong, og alfakrøllen er i chipboard.
Begge har jeg farget med diverse stains, maling og Distress Embossingpulver.
Morsomme brads som ser ut som skruer.
Washi-tape fra Panduro, Alfabetstickers fra Tim Holtz.


Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

2 kommentarer:

Ellis sa...

Tjusig tag du har gjort, sitter och försöker få inspiration till att göra en egen! =)
Kram Elenor

SanDee1899 sa...

Wow this is fantastic!
XOXO SanDee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...