mandag 22. april 2013

Bloghop med Papirdesign




For å kickstarte vår og feire vårt DESIGNTEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOG-HOP! Vi håper virkelig at dere har lyst til å komme på besøk hos de ulike Papirdesign-jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne TIDENES PREMIE! Alle jentene vil i tillegg trekke hver sin vinner av en mindre premie, så pass på at du ikke glemmer en av oss.
-------
To celebrate spring, and our fantastic DESIGN-TEAM we’re throwing a BLOG-HOP.
Visit the Papirdesign-girls, and get tons of INSPIRATION and a chance to win this AMAZING PRICE!
All of the girls will draw one lucky winner of a smaller price, so be sure you visit oss all!!


 

Slik fungerer hopp’en:
Besøk hver Papirdesign-jente og følg instruksene der. Til slutt kommenterer du på Papirdesign-bloggen om at du har gjennomført runden din.
For å bli med i trekningen av hovedpremien må du også ha lagt deg til som følger av Papirdesign-bloggen. Har du ikke egen blogg, kan du like oss på Facebook.
Du kan få et ekstra lodd om du forteller om bloghoppen i din egen blogg, eller på facebook. Bare husk å fortell oss om det her.
Det trekkes en vinner av hoppen den 17.mai, så da må du iallefall komme tilbake og sjekke om du har vunnet.

This is how it works:
Visit all members of the Designteam,  and follow the instructions on each blog. When you have finished the hop, you will end up here again, and you leave us a litle comment that you have visited everyone. If you want to be in the draw of this amazing price, you will also have to follow the blog, or if you dont have a blog yourselfe - you can like us on Facebook.
If you want an extra chance to win, you can also tell others about our Bloghop in your own blog, ore on Facebook. Just be sure to tell us about it here if you have done so...
The winner will be announced May 17., so be sure to come back here and check out if you are the lucky winner.
The hop is open for everybody.

 
Vår talentfulle Ulrika har lagd en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE




Slik har jeg løst skissa:




Jeg har brukt arkene ...med headset, Data, Dongeri, Web og Konfirmasjonstid 
Chipboardstjerner Drøm og litt hyssing.
Blå stickers.


Her er premien du kan vinne hos meg:


Legg igjen en kommentar, og vær med i trekningen.
Leave a comment for the chance to win the price

Happy Hopp

87 kommentarer:

Regine sa...

Så flott lø! Likte fargene du har brukt :-)

EttenA sa...

A very nice layout you have made with lovely colours.
How can I be a followers of your blog?
Have a nice day!

Tone K. sa...

Skikkelig tøff og flott LO :)
Digger blåfargen og tråd-sirkelen :)

CREATIVE Life sa...

Så fin tolkning av skissen! Keep up the good work!

Stephi sa...

underbart skapat, vilken fin kille å så snyggt med repet.
Tack för chansen att vinna dessa superfina priser

pia iris sa...

frisk og fin, herlig med stjerne og hyssing.
klem pia

Nora sa...

Fin stjerne du har Lise :)

Ann Kristin sa...

Så kul! Digget tråden og stjernene :D

Vicky Varvadouka sa...

Beautiful clean page! I LOVE it! Thanks for a chance to win!xx

Arnlaug sa...

Denne var skikkelig stilig! Bildet popper rett mot meg!

BlackLissi sa...

For en stillig LO med bilde i fokus! Tøft pyntet! :)

Yasmin sa...

flott side du har laget!! Tøff gutte side.. :)

Meretekj sa...

Kjempeflott lo i lekre farger.
Jeg hopper videre...

Buffy Burnside sa...

Oh I love this page and your use of the twine!

Line sa...

Tøff og blå, skjønner godt at han er din stjerne!

Heidi sa...

Kjempefin LO, fine klare farger :)

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Dette var en herlig LO :)
Gøy å se de forskjellige tolkningene av skissen!
Liker din tolkning veldig godt :)
Herlige farger, flott pyntet, og ikke minst ett herlig bilde ;)

Gitte sa...

Super flot layout Lækre farver.

Maya sa...

Tøff og blå LO! Tøft med tauet som rammer inn bildet!

juscrap sa...

Soo beautiful! Love this. hugs

Randi WS sa...

Denne layouten er bare råflott! Kjempefint bilde og massevis av herlige ark og pynt!

Klemmer, Randi WS

Tina Connolly sa...

Fab layout! Thanks for the inspiration.

о_sunny sa...

Wow, amazing Layout! The colors are so beautiful - I just love it!

May-Britt Thorbjørnsen sa...

Så flott Lo Lise :O)

morkaren sa...

Jeg kan ikke finde ud af at blive følger hos dig, (hvordan gør jeg?) skønt LO i fine drengefarver og med en dejlig gut. knus morkaren.

Nicole Brenna sa...

He is such a doll! Another great layout! Lise... your work is just so inspirational!

Pippin sa...

Härlig layout! Fina blå färger.

Bhawana sa...

wowoowo... beautiful blue layout again here. In my bookmarked links. Just Love it. Its a pleasure coming here and found you. I have not seen anything widget so that I can follow you. You have a beautiful blog.

Love

Jorunn sa...

Lekkert! Så herlige friske farger og papirer :)
Klem, Jorunn

natalkaN sa...

Amazing Layout!

Liven sa...

Kjempeflott gutteLO. Likte denne veldig godt. Finner ikke noen plass jeg kan legge meg til som følger...

Lene sa...

wow, fantastisk flott LO, denne ga meg skikkelig lyst til å scrappe i kveld! :) Ønsker deg en fin kveld :)

Synnøve sa...

Superherlig LO!!! Skjønner godt at denne lille sjarmøren er din stjerne!!! Herlige detaljer og vips så var jeg din nye følger!
klem

Laila sa...

Kul LO, likte bruken av tauet, og at den var så fargerik.

Anne Gro sa...

Denne var kul!! Nydelig bilde, og herlig blå farge. Likte denne tolkningen veldig godt :)

Katja/MezzaNotte sa...

Jisses, vad snyggt, det var sååå underbart läckert med blått och snöret runt!

IrinaR (Irina Rakovets) sa...

Very interesting page! Thanks for the blog hop acquaintance!

Bente Årstad sa...

En utrolig vakker Lo i flotte blåfarger,
klem bente:)

Monique Liedtke sa...

Wow, really really LOVE your page with your clean and simple style!! and love that blue color!!

Ingvill sa...

Så kul! Herlige farger, og flott løsning på skissen! Likte spesielt godt tauet du har formet til en sirkel! Herlig detalj!

Lolô Artesanato sa...

Perfect boy page!
xx
Leila

La Vikinga sa...

Hej!
Oj vad vacker din blå LO med det vackra fotot och snöret passar såå bra till!!!
Charlotta

Romy sa...

Simply amazing boy lay-out! I just love the bold colours against the white background.

anomal1ya sa...

Real men!))

Beatrice Lawson sa...

Gorgeous boy layout! Love the deep blues, these are such beautiful papers!

Надюшка sa...

красиво!

Kristin Langnes sa...

Liker LOen din kjempegodt! De stjernene er virkelig dekoratve altså! Tøft med hyssing-ttråden bak bildet!

Takk for muligheten med bloghop og candy!

Anneli sa...

Digger den Lise

Helle sa...

Tøff!!
Jeg er nå en følger av bloggen din :-)
-Helle-

Wenche sa...

Nydelig løsning av skissa. Elsker når bildet virkelig er i fokus på LOen.

Annica sa...

Jättefin LO,
Jag har delat hoppen på Facebook och bloggen.

Anne Lill sa...

Flott LO! Likte fargene, stjernene og at det var såpass stort bilde. Lagt meg som følger :)

Helen Wallace sa...

Love this crisp clean layout and the beautiful photo. I'm now a follower :)

Ida Kristin sa...

Blått og brunt er jo kjempefint og tøft sammen! :D

K8 sa...

Jätte fint kort och en underbar LO i blått...förstår att han är din stjärna bland alla stjärnor. Snyggt med snöret i bakgrunden och bara älskar att du lagt dit en bit jeans..otroligt vacker!!

Anita Lise sa...

Kjempefin LO du har laget :) Nå er jeg følger hos deg også, og hopper videre >>>>>>>>>>>>>>>>>>
:)

Hege sa...

Nydelig LO i blå-toner.
Rett og slett dritlekker.

Jeg følger deg nå, og ser fram til å gjøre det videre

ja-Renii sa...

Blue :) I am following you.

silvia sa...

Fabulous page!! LOVE the blue and the twine!!

Marina sa...

Tuff layout! Like it!

Following your blog!

Guri sa...

Flott LO som matcher bildet heilt perfekt :)

Finnesand sa...

Flott, liker fargene!

jorunn`s Fristed sa...

Nydelig Lise, var ikke følger fra før, men nu skal jeg besøke deg ofte :)

Følger av bloggen din ♥

Anneli sa...

En LO helt etter min smak, med flotte farger :)
Følger jo selvfølgelig bloggen din fra før og deltar gjerne på blogghoppen!
Anneliklæm :)

Petraso sa...

så underbar med repet i cirkeln!

Linda sa...

Stilig LO,herlig blå med knallfint bilde:)

Klem,Lindamor

SJ Fox sa...

Чистая работа с многими элементами )

berta sa...

En flott og fargesterk Lo med bilde av en tøff gutt.
Har lagt meg til som følger oss deg.
Klem Gro

Michelle Logan sa...

Great Boy Page!

Alhana sa...

Kjempe flott gutte LO.
Dere er bare så flinke alle sammen :).
Har lagt meg til som følger og hopper videre!

Bodil sa...

Så flott LO.
Har lagt meg til som følger hos deg også og nå hopper jeg videre.

Hildes Scrappeunivers sa...

For en flott LO i nydelige farger og masse fine detajer! Gleder meg til å følge deg videre! Krysser fingrene for den fine candyen din og hopper videre!

Klem fra Hilde

marit sa...

Kjempe tøff lo! Digg farger!
Ha en fin fin lørdags kveld:)

Алена Кинчерова sa...

Super LO! Only for boys))

aina sa...

Kjempefine farger Lise og godt sammensatt:o) Kanskje jeg skulle prøve meg på Lo`er jeg også....

Therese sa...

Kjempefin LO!! Har lagt meg til som følger! :)

Askepott sa...

Flott LO i nydelige farger. Minner om sol og sommer - som jeg håper snart kommer - også her nord. :-)

Linda sa...

Denne Lo'en var jo bare knallstilig.
Fargesammensetningen var jo bare heilt super.
Legger meg til som følger og hopper videre.
Klem Linda :)

Wenche sa...

Hei!
FLott LO med gode bkåtoner. Jeg er følger av bloggen din og Papirdesign, og denne utfordringen vil jeg være med på

Unknown sa...

Kjempefine farger!
La meg til som følger og hopper videre.

Gro Astri (snøklokka) sa...

Digger stjernene!

Jeg har begynt å følge bloggen din og hopper videre :)

Sissel Bjørnstrøm sa...

Tøff løsning på skissen! Nydelige farger og detaljer! Har fulgt bloggen din lenge, men har nå lagt meg til som følger. Mye inspirasjon å finne her!

Sissel Elisabeth sa...

Jeg beundrer dine kunstverk ofte på siden din, men er nå blitt en offisiell følger! Siden jeg har oppretta meg en egen blogg:D
Gleder meg til å følge deg videre.

Marino84 sa...

Fy søren så flink du er.. denne nydelige blå loèn var bare super altså.. fin bruk av hyssing :) Takker så masse for inspirasjon og hopper videre :)

Stine sa...

Masse herlig i bloggen din, la meg til som følger jeg!

Stilig LO du har laget! Digger stjernene du har brukt her, jeg har brukt opp et par brett allerede!

Klem Stine

Piglet sa...

Jättesnygg LO! Gillar att den är ganska ren, och det är häftigt med snöret :)

Piglet
http://pysselsystrarna.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...