mandag 1. april 2013

Heartfelt Creations {DT TreL.no}

Jeg har lagt meg på den enkle linje, og laget kort med stempel fra Heartfelt Creation.
Stempelsettet heter Butterfly Medley, og består av to nydelige sommerfugler.
Jeg har farvelagt dem med ProMarkers, og kombinert med hvit kartong.
På det første kortet, som går i gult har jeg brukt fargene Gold, Mustard og Buttercup.
Båndet er Krinkleribbon fra Tim Holtz, som jeg har farvelagt med distress-ink Scattered Straw.
Ellers har jeg brukt en Martha Stewart-punch og Tattered Banners fra Tim Holtz.
Tekststempelet er fra Stempelglede.
Motivet og teksten er satt på 3D-puter for å få dimensjon i kortet.


På det neste har jeg brukt fargene Duck Egg og Denim Blue.
Bak motivet har jeg enkelt stemplet med et bakgrunnstempel fra Glitz Design.
Tattered Banner med stempel fra Stempelglede.


Det siste kortet er farvelagt med Pear, Moss og Olive Green.
Noe som ikke vises på bildet, er at jeg har stemplet motivet to ganger, klippet ut sommerfuglen på andre trykk, og limt det oppå det første. Men bare under kroppen på sommerfuglen, så vingene står litt opp. Så har jeg stanset hull med en Spellbinder-die i det ytterste panelet og satt det på 3D-puter, slik at det danner en ramme rundt motivet.
Tekststempel fra StempelgledeTattered Banners fra Tim Holtz



Ellers må jeg bare beklage kvaliteten på bildene. 
Å ta bilder innendørs av hvite kreasjoner er ikke enkelt.
Gleder med til vår og sommer.....
Ha det fint.
Klem, 
Lise

2 kommentarer:

May-Britt Thorbjørnsen sa...

Så enkel men allikevel Så flotte :O)

Bente Fagerberg sa...

Veldig pene og sobre kort. Passer bra til så mange anledningar! Godt å ha en sån liten kort-stash liggande! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...